Washing Away Me In The Tides

Pic/LJP
Min hjärna har varit "ur Funktion" idag. känns som att jag bara har varit halvt medveten om det jag har gjort. Jag har liksom bara flytet igenom dagen. Det har gått ganska snabbt, men ändå segt. För att jag har varit seg. Verkligen lite halvt Lost. Matte lektionen var ju värst.
Får se hur det går att plugga matte sen då. Och filosofi, som vi har prov(?) på nästa vecka(!). Vafan, vi har ju typ nyss börjat på det här avsnittet! Ahja, jag ska iaf försöka sikta mot VG, hur det nu kommer gå med den saken, LOGIK är piss krångligt.
Min hjärna har varit "ur Funktion" idag. känns som att jag bara har varit halvt medveten om det jag har gjort. Jag har liksom bara flytet igenom dagen. Det har gått ganska snabbt, men ändå segt. För att jag har varit seg. Verkligen lite halvt Lost. Matte lektionen var ju värst.
Får se hur det går att plugga matte sen då. Och filosofi, som vi har prov(?) på nästa vecka(!). Vafan, vi har ju typ nyss börjat på det här avsnittet! Ahja, jag ska iaf försöka sikta mot VG, hur det nu kommer gå med den saken, LOGIK är piss krångligt.
NU: nått att käka en morot & some water. Sen blir det Plugg och träning!..

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0