TÄVLING. VINN LG:S NYA MOBILTELEFON!

Besökte nyss DennisM.se blogg, (verkligen as nice blogg!) där jag såg denna underbara tävling!
Helt sjukt. Tänk, man kan bli ägare till den här snygga telefonen!
Skulle verkligen inte vara helt fel att få äga en sådan ;O
Har haft sugiga abbonemanget 3 i 4 år nu,  och med det har man betalt flera hundra i månaden, säkert sammanlagt några tusen genom åren. Om man hade haft comviq kontant hade man sparat rejält mycket av dem pengar som  nu gått förlorade.
Blir att byta upp sig till Comviq snart, har försökt fixa det den senaste veckan, men det går segt.
Men då måste man låsa upp telefonen också, för att byta operatör och det kostar de med.(!) Så trött på att pengar försvinner hit och dit. . Okej , ska inte snacka mer om min dåliga mobil. Alla har väl någon anledning till varför just "man" vill vinna etc. Och här hörde ni  min.

Därför skulle det vara hur sjukt (grymt bra) som helst om man vann, så man slipper 3 (och den här mobilen), och betala en massa pengar i onödan, som man egentligen behöver till andra, viktigare grejer.
Men det är säkert svårt att vinna den.. Men men, man kan ju alltid försöka!  man vet ju aldrig, någon gång kanske det är ens tur att kamma hem en vinst. Alla har väl lika stor chans? så det är bara att köra på, så jag tycker att NI ska klicka er in På Dennis blogg och delta i tävlingen om ni är lika sugna som jag på att vinna, och gärna även bli en daglig läsare av hans fina blogg :)
LYCKA TILL NU! :)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0