SaturdayNightLife

Hemma hos sandras Place Igår (tyvärr no pics from yesterday :/ ) Med Hemkomna Cicci från Spanien och Syrran. Riktigt Nice kväll med girlsen!
Först cykla vi förbi en sväng till Cicci innan El clasícó, massa hugs med henne(!) sen fick vi se vad hon hade med sig hem, och det var massvis med smaskiga plagg, och en mängd med smycken kan jag säga, säkert minst 10 armband!
Sen kolla vi på alla spaninen fotona, jäklar vad fint det är där! Damn så härliga bilder. sommar sommar sommar Ge Mig!.. Spaniens klimat är dock långt ifrån en Svensk sommar hehe
Iallafall Till matchen nu då - Barca utklassade Real MAdrid totalt. Spelade upp dem på lektarn, verkligen, vilket resulterade i att REal Fansen drog hem innan ens matchen var slut(!) hahah.
Men det var surt att Zlatan inte var med och lirade, riktigt tråkigt att inte få se honom i gårdagens heta match.
Men utöver allt så var matchen helt okej , inte lika spännande som den brukar vara, men Barcelona vann ju, så man ska inte klaga precis! 2-0 ;D
Vägen hem var inte så lyckad. Visst det var svin härligt att gå hem mitt i natten och jäklt kul ändå(!) ( till cicci för att hämta cykeln), men det var nått fel på min mage, kändes som att jag hade magknip eller nått. Kändes verkligen som att jag var gravid, hahha, På vägen hem jag ba: mitt barn vill nog ut härifrån". Det var  rena pinan att gå hem xD Gick typ framåtlutat hela vägen, kunde knappt gå rakt ens, gjorde så jävulskt ont.
Måste nog ha berott på två saker.
1. Inte käkat mat på 7 timmar
2. käkade 2 äpplen hos sandra
Inte bra!
Väl hemma blev det en sjukt god kvällsmacka!
Sen blev det att slagga.
Så såg min kväll ut i store rena drag, hoppas ni haft en härlig lördag ni med! :)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0