The Way We Do It

inte alltid man kan få mat framdukat åt en.  Mamma och pappa var borta, och eftersom jag snart ska på träning, så mixade jag snabbt ihop en egen omelett till syrran och mig.
Enkelt och super gött! Mycket protein i kan jag säga att det var/är.
Omelett A La Perssons Way - då blandar man bara i något som finns där hemma.
Den här gången blev det mycket fisk = protein.  mums äre!

2 ägg
4 msk mjölk (istället för vatten)
½ krm salt
1 dl tonfisk i olja
1 dl krabb/västkuststuvning (pappasegengjorda)
Lite laxfile hälldes också i.
(keso saknades :/ )
Till :mjölk, rostat grovt bröd och sallad med tomat.
HÄR finns det snabbt och enkelt omelett recept!
Peaa<<ce

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0