Remember Me

Yes. Rembember Me såg vi på bio. Och jag tror inte jag hade några som helst förväntningar på den faktiskt, varken höga eller låga. Men jag måste ändå säga att den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara, eller inte för att jag hade några förväntingar på den men ändå. Den var GRYMT BRA!
Och sorglig. Det hade man redan hört att den skulle vara det, och man hade sina föraningar om hur det skulle sluta... Men tänker inte säga något för de! ahaha
Så Gå Och Se Den! om inte så hyr den sen när den kommer ut, såklart!
Och Robert Pattinson var snygg som vanligt(!), men inget slår nog hans sexiga vita vampyr look i Twilight sagan!
Damn hot. Fast jag börjar nästan tycka att killarna i Vampire Diaries är snyggare nu, bara för att jag har blivit så¨insatt i den serien förmodligen, ahhah. Så sjukt bra den är! Och jag måste ju bara se det sista avsnittet ikväll. Avsnitt 16, längtar.. Åhh, sen måste man vänta tills de nya avsnitten läggs ut. Illa :C
Hoppas ni haft en fin Fredagskväll och får en fortsatt sådan ;)

Comment
Postat av: Ingrid

Hej hopp! Hoppas du har en härlig fredag! Kolla gärna in i min blogg där jag visar foton på en riktigt cool regnbåge som bröt ut tillsammans med strålande sol och ös-regn idag när vi var ute! Säg gärna vad du tycker :)



kram

2010-04-09 @ 22:22:25
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: f

den vill jag se :)

2010-04-09 @ 22:35:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0