One good reason why

Humör -
mest irriterande -
plagg -
dricka -
fashionista -
godaste -
Dagens - Wake up(call)


Humör - Sur, arg, pallar inte snacka med nån. Kan inte dem här hemma fatta det..
Mest irriterande - att inte bilen funkar!
Plagg - svart tights och en oversize t-sha från en marknad
Dricka - mjölk?
Fashionista - MK och Ashely Olsen
Godaste - ingen aptit just nu. men frukosten smakar alltid naajs?
Vill göra - Dra upp till Norge, annars -- >  FESTA arselet av mig.
Beroende - SPOTIFY helt klart!
Just nu: ligger i syrrans säng  och lyssnar på Telephone -LGaga, Blessthefall, Adept och BFMV.
Vill ha: mitt påsk ägg och massvis med transperanta tyger så jag kan sy mig nått fint- användbart att trippa runt i. !
PEaa<zcE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0