Nya Asics i street modell (!) - 2010 - Sneakersvogue

pic/sneakersvogue.com
KOLLA KOLLA KOLLA vad jag har hittat!
Som ASICS fantast som jag är, då snackar jag om Ascis löparsko. Men inte visste jag ens att det fanns Asics i street modell! har liksom bara hållt Asics inom kategorin "löparsko". Men nu kan jag förknippa Asics med Street skor också, riktigt nice.
Den här street modellen är för Spring/summer 2010. Sjukt coola!
Jag vill HA! men först måste jag tänka på att inhandla ett par nya Asics "running shoe" inför sommaren/2010, för mina börjar bli ganska så utslitna. Inte bra för en löpfantast de inte. hehe
Läs mer om den nya Asics modellen --- > ASICS (sneakersvogue.com)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0