New In - Mc-jacka!

Och så här ser min nya älskling ut. haah
ser lite skrynklig ut, men det fixar sig nog.
Försökte mig på bildspel igen, först så gick det inte, men sen kom jag på att jag måste ju minska bildens strl, och sen så gick det perfectly.
Den här gången med en annan effekt :)
Mc-jackan btw, eller jacka/kavaj som det stod på kvittot. Hallå, det är väl ingen /kavaj eller? call it Mc-jacka i skinnimitation!
Från HM och kostar inte mer än 300 spänn! snacka om ett kap då!
Vet, typ alla har en sådan här jacka, lite sad. men var bara tvungen att köpa den. I'll make it to my own.
Bara man kör sin egen stil, så ser man inte likadan ut som alla andra i samma plagg! ^^)
PeaazCeee

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0