My New converse (!)

Igår kom äntligen mina gråa Converse som jag beställt från ellos! 450 spänn, det är ett jäklit "nice price!"
Men var skit orolig för att det skulle vara fel strl, eller jah, nervös eller vad fan man ska kalla det, för när jag gick in och kolla på "min sida" på ellos.se, för att se hur långt paketet hade kommit på färden, så stod det att jag beställt de conversen, men det stod strl 40 (!) I'm Like " WTF??! " För jag var ju snor säker på att jag valde strl 37. Men sen tänkte jag att det kanske ska vara 40, för det är väl en annan strl, typ UK storlekar?
Ah, när jag hade hämtat ut paketet, och skulle öppna det, så stod det STRL 40, och då trodde jag verkligen att det visst var fel storlek ändåra. men sen när jag tog upp dem och liksom mätte med mina svarta converse så var det exakt samma mått! Fifan , då kom lyckoruset! Bara att testa. Men under själva sulan stod det en 4:a. Strl 4 (!) så dem måste ha missat en siffra ju! snacka om att ge någon hjärklappning i onödan, hahaah
Och dem Satt perfekt. sjukt nöjd med dem. Mina första " Chuck Taylor All star converse". Och det lär nog inte bli dem sista, nästa gång ska jag nog haffa ett par svarta. Mumms!
Peeeaa<<cee Out!

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0