I'm Not Young Enough To Know Everything


Pic/kelly Thompson

Sry, för dålig uppdatering. Men har varit lite off från bloggen igår och idag, somsagt.
Men nu är jag back on track, hahah
Har hållt på och tankat ner en massa ny svin bra musik, och överfört hit och dit. Från den här datan, till usbn, till den gamla datan och till mp3:n. Det tog sin lilla tid. Men det var KLART VÄRT DET!
Fast en viss tid av den tiden, kan gå och hänga sig. Den tiden hade jag kunnat ägna mig åt något annat,  som att dra ut på en löparrunda (som jag egentligen skulle göra!) efter att ha lagt in musik på mp3:n, inte visste jag att det skulle ta en sån jävla tid ;O
För mitt usb minne , eller den sunkiga datan där ute kunde visst inte läsa mitt usb minne, själva programmet.
Jag och syrran som har suttit och tankat ner en himlans massa musik och lagt in på usb minnet, och så FUNKAR DET INTE! Så frustrerande!! --> MAD FACE!
Men fick iallafall in ett par bra låtar & Album som tur var.  Annars hade jag blivit galen, hade nog slängt klumpen in i väggen!
Peaaazzcee

Comment
Postat av: Natasha

Sv; Tack!! Har du haft en bra fredag? Kram

2010-04-24 @ 15:40:38
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0