If I Were In Your Shoes

Pic/jag
Åhh, vet ni!!
vi har hittat våra hantlar! och dem låg i garaget?! vem fan har lagt dem där? att inte nån bara kan erkänna det här i huset. Vi som har letat som tokar i flera veckor efter dem.
Och jag som letade efter dem igår, och så smart som jag är så gick jag in till garaget, för man vet ju inte var vem som lägger grejer var. eller man vet på något sätt vart dem möjligtvis kan ligga. För här försvinner grejer lite hur som helst, och sen hittar man saker på det mest dumma stället. Creepy.
Iaf. jag letade  garaget, men inte såg jag dem där. Sen nu kom pappa in och sade att han hade hittat dem där, jag menar hallå? jag kollade ju där igår?  och vem är dem som gömmer dem i garaget? x)
Inte har jag hitta min löparklocka än heller! :/! Irriterande värre..

PeaacE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0