I will fight, one more fight Don't break down in front of me. I will fight, when you fight

Vältrand brud eller vad?!
Nytt rekord på cykeln idag. Körde hela 16 km på 30 min(!) . Snacka om att det rann om mig. Blev tillslut tvungen att gå och tvätta av mig sminket, så mascaran inte skulle rinna i ögonen på mig. ahhah
Efter det svettiga passet blev det lite styrka i ca 40 min. Svin härligt att träna igen. sist var löpningen i måndags.
Fast jag ska nog inte klaga, tycker synd om syrran som har sträckt sig i ljumsken och måste vila ännu några dagar(?) . Innan det har hon haft problem med benhinnan, sen blev hon sjuk, och efter det, sträckningen!
Illa! Stackarn. Hoppas du blir jäklit frisk snart, så vi kan köra tsm och peppa varandra i spåret som förr, all träning över huvudtaget, U know :)
Fit for Fight For The Summer!



Grym träningslåt kommer här! - Last Fight

PeeaazzcE

Comment
Postat av: jenny

49 kr

2010-04-23 @ 05:50:22
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0