Here Today, Gone Tomorrow

Löpningen gick faktiskt helt okej med tanke på mina problem vrister/smalben. Det blev många övningar som mats planerat, och en ny. "varje gång kommer jag med en ny övning" och det gjorde han också.
En sak som jag inte gillar är att springa baklänges upp för en mördarbacke, verkligen inte min grej x)
Men de sista grejerna är helt klart min grej, då man får köra i sitt eget tempo, då kör jag på som fan och sen mag- och rygg övningarna på slutet. Just my style.  heheh
En sak som jag störde mig hela vägen under löpningen var såklart mp3n, eller jah, hörlurarna. Måste verkligen skaffa nya! och det soooon! Det är ju bara den ena som funkar, och den andra hackar iandra örat. fint de.
Ahja, nu äre slut babblat för min del, måste koncentrera mig på Top Model 13 som håller på. Och tänk, TOP MODEL för tjejer som är under 1.70! Aweesome!  Älskar att Tyra alltid kommer på något nytt, något riktigt bra.
Är man ett geni så är man ;)
Lateer.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0