Hell or high Water

När man hade löpt 6 km var man typ dödstörstig när man hade joggat färdigt. jag hade liksom tagit med mig min stora stadium flaska med vatten och ställt den PÅ mina grejer som låg på bänken vid spåret.
Så hade Tränarn trott att det var någon annans vatteflasken eller nått och tagit  MIN flaska med sig hem till sig! Hahah. Då vare typ bara att gilla läget då x) Jag ba: " åhhh, vattteeen, VATTEEEN! give me some..."
Men men, sånt händer. Nu kollar Jag Top Model. Alltid lika nice!
Coolt att dem fick gå Catwalk med andra "längre" modeller. Dem gjorde det riktigt bra. Jag skulle bara känt mig svin kort om jag  gick bredvid en modell som är över 175 cm!
Funderar på att ladda ner Melrose Place avsnitt istället för att kolla på den sidan som jag brukar kolla på. Då går det bara att kolla i max 72 minuter, sen måste man vänta 52 minuter tills man kan se mer! så jäkla dåligt. Orka bli medlem och betala pengar för de, så man kan se mer. Då laddar man ju hellre ned?

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0