Sex & The City Marathon



Lördag går över till söndag.

Har nyss vart hos Cam och checkat Sex And The City Marathon.
Eller, man kan väl säga så om man har kollat på över 6 avsnitt (?)heheh.  Nu har vi bara ett par säsonger kvar, sen är vi finitoo.
Åh, vill ha den där fina rosa skokartongen med alla avsnitt. Allt är så bra med den kartongen, allt som ligger i den lilla rektagulära saken.
Seriöst. Jag verkligen älskar den serien. Går bara inte att sluta skratta åt deras kommentarer åt varann ibland.
Och Samantha, hon är ju bara så bra. Absolut bäst!

Nja, jag tror jag ska ta mitt arsle upp från den här stolen och pallra mig till säng, ned under mitt sköna täcke och sova djuupt.. för imorn har vi match, TAGGA TAGGA!

Gödnatth

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0