På tal om Pälsen






(det är dock äkta päls, tyvärr)
Mary Kate och Kate Moss är riktigt snygga i sina mjuka pälsar


Päls, päls päls



På tal om pälsvästen.


Jag har ändå från förra hösten velat ha något plagg med päls, typ en päls mössa med öron lappar. Men det blev aldrig riktigt av.
Nu tänkte jag att det är väl inte så värst länge till pälsen är kvar, men den är ganska tidlös ändå. Kvinnor har använt pälskappor i alla tiders, iaf de lite äldre..
visst det är ju många som tycker,"  hur fan kan man ta på sig pälsplagg?"   det finns de som inte passar i det, men sen finns det de som passar skit bra i pälsplagg.
Nu är de så att de flesta butiker får enbart sälja "fuskpäls", vilket är toppen.. För vem vill ha en jacka med äkta päls från något dött djur? ja, inte jag i varjefall.
Aldrig!

Jag tänker skita i vad andra tycker om jag bär ett pälsplagg, det är ju fan iallafall inget dött djur jag har på mig.
Jag kommer helt enkelt använda sånt som jag tycker är snyggt och trendigt, no matter what.
Så ni får tycka vad ni vill.
Det är ju inte precis kul att alla har lika stilar. Jag kör "My Style"
Det är meningen att man ska mixa och blanda plagg/ stilar tycker jag. Vad är annars meningen med alla kläder som finns att köpa idag. (?)


Dagen Craving



show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9pZnJhbWUucGhwP2E9YUhSMGNEb3ZMM2QzZHk1amIydGxMbk5sTHlNdlptRnphR2x2Ymw5bWNtOXVkSEJoWjJVZ01USTFNVGc1TlRNM01BLCwmYj1NemN5T1RVMk1tSTRZbUZtTjJWa00yUmpOekUyWTJNeU1HTmtaREUxTkdJLCZjPWFIUjBjRG92TDNkM2R5NWpiMnRsTG5ObEx5TXZabUZ6YUdsdmJsOW1jbTl1ZEhCaFoyVWdNVEkxTVRnNU5UTTNNQSwsJmQ9YUhSMGNEb3ZMMk55WVhacGJtZHpMbk5sTDJsdFlXZGxjM1J2Y21Vdk16QXdlREkxTUY5bVlYTm9hVzl1WDJac2FXZDBhQzVxY0djLCI+PC9pZnJhbWU+)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0