Monday


Data lektion
 Åh vad skönt att vi fick flytta fram matte provet tills nästa vecka!
Igentligen skulle vi ha det imorn, men inte längre. Nu kan man andas ut och ta det lugnt, eller kanske inte riktigt lungt, kmr bli tvungen att plugga matte nästan varje dag för att jag ska kunna förstå något av den hät jäkla sannolikhetsläran.
Usch, jag vill inte, vill inte. Hade kanske varit bättre att ha provet i morgon iaf, så att man har det överstökat, men ändå inte. Då hinner jag plugga så jag att jag förstår vad vissa tal går ut på. Aja, tack läraren. Bra att hon gick med på det ^^

Dagens segaste
Det har varit en skiit seg dag, och det kommer det att vara varje måndag härdan efter. Ser inte framemot det.
Typ data i 4 h sammanlagt, om vi inte är ute och fotar på FBL, vilket jag hoppas att vi kmr att göra varje måndag.

Asså, det är så fuckin jävla varmt här inne, det finns knappt någon syre kvar i det här data rummet, så äckligt, var ute och tog lite luft nyss, men nu är man tillbaka till samma äckliga varma rum. Skönt att det tiden snart är ute.
Och om vi får tag på rektorn om en halvtimma, kan vi få kontraktet så att vi får skriva under det någon gång.
Hoppas vi hinner få tag på honom, vill ha min datorn nu, idag helst! ♥



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0