Jag, "veckans look" på Glamour.se!




Hihi, fan vad kul!
Skaffade en stilblogg  Glamour.se och lade in en enda bild, den här, och sen blev man visst
Korad till veckans look av Glamour!

Lite kul och coolt på samma gång :)
kolla in den här länken för att se själva (gäller bara den här veckan!) 
  http://www.glamour.se/  och skrolla ned till v. LOOK ^^
Det gick inte att kopiera en text i bloggen och skapa en länk, så fick kopiera hela. wierd.

Nja, snart ska jag försöka stänga av den är datorn och lägga mig, så jag är en aning utsövd tills kl 10.00 i morn. för då gäller det att vara taggad!
Gnatthi


Comment
Postat av: wawawiwa

fan vad cool du är x)

2009-09-27 @ 13:07:06
Postat av: Lina

Va fin väst du har! har du köpt den detta året från vila??? :) tack för svar!

2009-09-27 @ 13:51:58
Postat av: Svar:

Tack så mkt! :) jag köpte den för ungefär 3 veckor sedan, så den kan nog finnas kvar ;)

2009-09-27 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0