Gothic brud







Shopping blev det idag med Sandra, cicci och tvilling.
Inhandla massa fin fina grejeor. e.x en pälsväst med mocka initimation skärp i midjan, svart nagellack, sportbag-nike (har börjat bli en "nike nerd") och en ny mascara.
BtW, grejerna får ni se senare.
Min mascara som jag redan har är den där "rosa nivea" mascaran, den ger bra volym och så, men när man ska ta bort den på kvällen, får man inte så fint result efter. Ser ut som en jäkla gothic brud, alldeles smetig runt ögonen..

Om jag bara hade sätt den där bildreklamen på minoutfit igår hade jag gått ned till JC smyckeavdelning idag!
Fan, då hade jag haft en så underbar snygg orm ring nu ju. (ungefär) Just en sådan jag har letat efter hela sommaren.
En O R M  R I N G, skulle sitta perfekt på mitt långfinger i höst x)






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0