Idols Stylist . .




 Idol, Idol, Idol

Alla är så jäkla bra det här året! verkligen grymma.

Elin kling stylist för Idol

 idag var det tjejernas tur att ge järnet, och de var 5 av (?), utav hur många vet jag inte, och de som var bäst av dem var bl.a klart Moa, så jäkla coolt hår, hennes stil är också grymt  häftig. 
Och yes jag vet att det är Elin kling som har stylat deras outfits, men  de har liksom ändå kvar deras egna stilar, som hon experimenterar med, och det gör hon så himla bra. 
 Jag måste bara säga att Klingan är verkligen en stor inspirationskälla.
 Älskar alla kläder/outfits som var ute på scenen ikväll. Tänk att ha en sådan  garderob(!!) skulle nog ingen tacka  nej till, not me.
Fan vad sugen jag blev på att  gå en runda på stan och checka runt lite på de nyinkommna plaggen i butikerna.
finns så mycket som jag vill ha, men inte har råd med just nu.

Prioritering
Men det finns några grejer som jag prioriterar först den här månaden, och det får ni veta lite senare.. hihi
Och på listan ligger såklart några plagg som jag velat ha ett tag nu, men inte hittat de rätta.

Javisstja, tillbaka till idol snacket.
De som mer var bra ikväll mer än Moa, var Mariette och Klara, Duktiga Duktiga! Man bara rös när de sjöng^^

oktober kommer bli en riktigt jobbing månad. mycket plugg -.-
Egelska nästa...




Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0