Den Bästa känslan i världen



"Den bästa känslan i världen" (nästan)

Nu har jag bytt om och är redo för träning(fotboll dock) igen, för andra gången idag. Phu
Imorse började jag och sis halv nio, bara åh cykla till Md-gym och köra på i en timma. Det var fett nice!
När man startar morgonen med ett träningspass känner man sig mycket mer pigg och fräsch efteråt. Och man orkar mer resten av dagen.
Koncentrationsförmågan ökar och du minskar risken för att känna dig deppig, somsagt
Så stick ut och träna tidigt någon helg, så ska du se att du får ett sorts adrenalin kick efteråt!

Fick användning för min nya Nike sport bag imorse, och den var rikigt bra. Fick plats med allt som jag behövde i den, fast det är en size small i bag strl. Men jag tyckte den skulle passa mig perfa.
Det är lagon strl, och den rymmer ombyte, vattenflaska, böcker, skor och mkt annat.

Just nu
vill jag bara ha min lilla laptop.
Hoppas vi får den imorgon på spanskan. För dem skulle komma under veckans gång.
Tänk vad mysigt att sitta i sin säng med datorn i knät och bara surfa runt och blogga lite innan man lägger sig!
Fast det tror jag säkert många av er redan gör ^^
Har fatkist drömt om den lilla saken två ggr redan xO hahah
vet att det är konstigt, men så brukar det vara för mig.
Om jag går och tänker på en sak ganska mycket så blire så att jag brukar drömma om det natten därpå eller nått.. hehe

Aja, nu måste jag gå och packa bagen.
Ses och hörs!


Cravingsen



show_cravings_ad(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)

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0