09-09-09




Ahe, visste ni att det är dagen 09-09-09?

Det är inte ofte det händer.
Såg det på min mobil imorse när den väckte mig.

Well, well det var en ganska lång dag idag, fast nja, vi fick sluta tidigare än vad vi brukar göra.
På styrketräningen fick vi kolla på någon jävla seg film om en massa övningar, as gamal film. Och gubben som visade övningarna stönade och pustade överdriveet mkt efter varje repitition, hahah. Men den var lite intressant ändå, nu har jag lärt några nya övning iaf.

Och nehej, vi har inte fått våra laptops än. Men dem har kommit det har dem.
Men vi måste skriva på ett kontrakt först innan vi tar hand om våra egna små babys.
Och därför måste vi vänta tills imorgon.. Åh, suck.
Fast jag ska ju fan vara gla att vi äns får laptops överhuvudtaget! Så jag ska verkligen inte klaga x)
Imorgon blire en ap bra dag^^

Och för min del blir det icke någon typ av träning idag, Nope.
Jag ska klara det här nu. En dags vila efter tre träningspass det behöver jag .
Och då menar jag, inte äns en promenad ska jag ta ikväll.
Min mage börja kurra för några min sedan, så dags för mati.
Gokvälls!





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0