Tankar och funderingar


 Tufft ikväll(!) ^^


Shit asså, vad dagarna går snabbt!
Det var ju nyss morgon, och jag satt och oroade mig lite grann inför engelska provet senare idag, men nu är det ju redan överstökat. Och jag har även vart hos kuratorn, och snart ska jag sticka ut till spånbanan och köra konditions pass med laget.
Provet kändes ganska bra, så vi får väl se hur det går. hehe, ja det känns som att jag bara snackar om skolan, plugg och träning, men det är ju det istorsätt det jag ända hinner med om dagarna, förrutom på helgerna då.

Men jag bloggar bara inte om mitt liv, utan om mina intressen också, vilket är mode, som ni kan se i mina inlägg, träning, foto och v'nnerna. . Och lite musikinlägg då och då. För hur skulle livet vara utan musik, det är nog ingen som vet.. x)

Sen undrar jag när jag ska skaffa en ny blogg, eller jag vill förendra hela utseendet på den, och sen vill jag heta något annat, något som syboliserar bloggen mer. Och hur ska jag göra för att fixa allt det där.
Man kan väl skaffa en ny blogg, sen flytta över alla sina gamla inlägg till den bloggen(?)
Det är en fråga som jag har undrat över ett bra tag nu, skrev om det förrut också.
Ja, det får jag tänkte vidare på nån annan dag då jag har mera tid för sånt tänkande.

My thoughts
just nu t'nker jag på hur ofta jag igentligen ska träna iveckan. Nu har det blivit ungefär 4-5 träningar i veckan.
Och eftersom vi bara har löpning med laget nu, så räcker det med att jag drar ut och joggar nån gång själv ockå.
Eller gör något annat. Löpning kommer jag aldrig klara mig utan, för det är något som jah känner att jag är riktigt bra på.
Och eftersom jag är bra på att puscha mig själv när jag tränar så har jag lätt för att puscha andra, älskar att pucha på :)

Slut på mina tankar.
 Snart ska jag dra på mig min jogging jacka och asicsen. Längtar .. hihi

Vi hörs nog senare ikväll, Idol får jag inte missa. Hörde att Erik var en av de som gick vidare igår. Och det var så jäkla rätt.  ♥


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0