Söndag


Soon, soon.
ska jag vara i säng, men riktigt vilken tid,de skiter jag i.. får bli när det blir, när jag känner för't liksom.

Söndagen har vart ganska bra faktiskt, lördagen med. Softa dagar.
Har ägnat min tid idag åt lite plugg inför 2 prov den här veckan som kommer.
Sen var jag uppe tidigt imorse, runt halv 10 tiden för att snabbt ta på mig some clothes och dra ut och fota medan fosten fortfarande låg kvar.
Och jag blev ganska nöjd ändå med fotona .

Har cokså hunnit med en 45 min promenad med syrran, vart på fotbolls avslutning med hela Tuna ekeby för att få priser och prata om ett och annat. kul kul.

Nu har jag berättat mit för idag, ska gå o "sussa" nu som frida sade nyss ^^


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0