Sofi farhman och Nelly.com


pic, nelly.com



Åh, Gud!

Att jag inte kollade på min mobil igår kväll innan jag stack iväg på träningen!
Fan, fan fan!
ah men, så viktigt kanske det inte var, men det hade vart kul, får hoppas på att det blir en till gång inom kort.
nu är ni lite förvirrade ha?

♥♥♥
Det var nämligen så att igår kväll, mellan 18.00 och 22.00 kunde man chatta med Sofi farhamn på nelly.com från New york, och alla dem som beställde för minst 500 kr fick 100 kr rabatt, en goodiebag och sofis Mode på köpet!
Säger bara vilken MISS.
Om jag hade sätt smset  tidiagre från Sofis Mode (är medlem) hade jag ju såklart beställt något, men jag, ahah, så smart som jag var checkade jag inte mobilen försän jag gick och lade mig, runt 22.30, och då var det en aning försent...

Skulle bli jäkligt gla om Hon och Nelly.com fixar det en gång till, så man får chansen att snacka lite meed Sofi och köpa sig något riktigt snyggt plus få en goodiebag och en tidning. ^^)


Ni får hade så bra!
Nu ska jag fortsätta att lacka mina naglar, den här gången i en röd nyans.
Dem är verkligen en katastrof, asså mina naglar.





Comment
Postat av: Alexandra

sofi lever drömvärlden!

2009-10-09 @ 23:00:29
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okej :) jo heliga birmor är vackra! har också levt med katter i hela mitt liv :D

2009-10-11 @ 14:37:37
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0