Sen Fredag (lördag)



Dagens outfit för ngr dagar sedan. huhuh
Zoom in zoom out


Sådär ja, nu funkar internet som det ska, nån som visst hade vart och pillat på sladdarna vid den gamla datan som vanligt, så jäkla irriterande. Säkert mamma.
Att man alltid ska få gå och fixa med internet hela tiden, och nu man bara - noo. orka mitt inatten, men jag gjord det iallfall x) för hur ska man klara sig utan det?
för hon brukar säga ungefär så här (väldigt ofta) :
" ska den stå och surra sådär jämt?!"
-" eh, ja, annars så funkar ju inte våra datorer!? det är ju den som sänder ut signaler till våra laptops... liksom."

ahaha, ja somsagt, det är svårt att lära gamla hundar sitta. gammal o gammal, heheh.

Nja, ska jag nog checka lite på Idol - eftersnack på webben, missade det, och har inget annat för mig just nu, så det för bli  eftersnacket!

 btW Eftersom jag ligger i min säng nu (och inte tidigare) och kan inte slita mig i från datan, så var jag och frida hemma hos cicci nyss och spelade Guitar Hero b.la. :D

Seeya.  Peace Out.

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0