Phsykonordnorskespråk




Confusing


Då var man hemme från en lång skoldag, började kvart på ni och sluta ti på fem. ahaha, prata just med mormor på telefon, och då kommer halv norskan fram automatiskt xD
är dock inte så värst bra på att snacka norska, men förstå kan jag däremot. Men inte sån där nordnorska, det fatta jag knappt inget av ^xO

Nu blire att plugga arslet av sig. Tar en kort pause lite senare gneom att ta en min jogging tur på spånbanan, för att rensa huvet från massa onödiga saker som ligger i mitt medvetna och omedvetna. Nerrå, snart blire väl psykologi språk också..

Mjoo, tror jag ska gå och få Fridas lilla hjärna ur den där lilla datorn, och få henne att koncentrera sig en aning mer på proven . . Sjusst syrra jag är, i knoow ^^





Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0