Guitar Hero hela natten lång!




Yes, somsagt, Guitar Hero i stort sätt hela natten lång hos Cicci med Sandra, cam och Frida.
Fast, fotbollsmatchen missade vi ju inte såklart, och den söög, hoppas på bättre spel på onsdag då vi ska dra dit^^!
Det var typ Zlatan som skapade alla bra chanser, och sen så sumpade de andra dem.
anyway, Till det moffade vi massa taco, popcorn och nötter.
Och chips för dem som ville ha.
Efter matchen gjorde vi lite allt möjligt, kollade på film, lira CS, spela guitar hero, promenad. .
Och hade riktigt kul! :D
Kommer ihåg att jag blicka mot klockan en sista gång runt 4 halv fem på morgonen xD
Mina tjejer är bäst!
I efterhyand så här,  tycker man att man skulle ha lånat hem systemen och tagit massvis med bilder i natt, men det gjorde jag inte, och ingen annan tog några pic, så tyvärr kan jag bara bjuda på den här bilden x)
hoppas den duger, hihih


Nu sitter jag och checkar repris på idol och bloggar samtidigt, går fint fint, men ska snart gå och plugga sista delen av tiden.

Glömde berätta att sis och jag var typ dem enda som var på motionscentrum ikväll, det ösregna så inte undra på, men vafan, vad gör lite regn, det skador ju knappast, det är bara så jäklans SKÖNT! finns inget härligare.
men mot slutet till kom det iaf några fler pers som var lite sugna, precis som vi.

ha det göy, peace out. ♥


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0