DH my favorite





Bilderna hö en aning till inlägget,


Aahh, så skönt det är efter en hård träning.
 Den här konditionsträningen var "extra" hård.
3km på tid (för de som ville), sen 8 ggr runt en 325 meters bana i 70-90 %
Så jäkla jobbigt!
nästan efter varje runda kändes det som att våfflorna skulle komma upp, usch aldrig mer degig mat innan träning!!
Och ont i pannbenet fick jag också, och i magen xO
Jaah, så är det när man kör tills man nästan spyr. Ser mer fram tills på torsdag, så ska vi springa på femman och köra massa explosiva övningar där, vilket är mycket roligare..

Jag fattar mig kort om imorgon:
Avslutning med laget på La Torre. =)
 Ska jag eller inte? alltså käka en pizza eller liknande(?)
Det får jag se, är mest sugen på en skaldjurssallad, men jag kanske väljer en pizza, för det var ju så jag och min kurator sade...ehehhe

Nu får ni ha det så bra so long. ska checka vidare påDH- Desperate Housewives ^^
Sen får ni se ett härligt Halloween inlägg. Scary




Comment
Postat av: Ina

DH är bra! Men jag hatar Katrin. Både i serien och som skådespelare! Usch!

Jag skulle tagit en pizza, vet aldrig var de där skaldjuren varit :S

2009-10-27 @ 22:56:19
URL: http://fuffins.blogg.se/
Postat av: Svar:

Jah heheh, hon är en jävla bitch! xD

joo, jag tror jag ska ta en pizza, det är inte så ofta man käkar ute med laget, och tar samtidigt en pizza ;)

2009-10-28 @ 16:25:56
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0