"bara" allt kvar..

Hemma, äntligen.
Förvarnar er om pluggtalk ,
heehe
Fan vad skönt att ha Disskusions-delen klar i labbrapporten, bara samanfattningen kvar, men det är bara att kompinera ihop ett par fina rader, i stort sätt. Då har jag det undnstökat.
Men ändå känns det som att det är hur mycket som helst kvar att göra, bara allt. definera ordet "bara" x)
- Nu snart ska jag sätta igång med Religonen och engelskan, och kanske redovisningen, får se vad jag hinner med, fast ah, natten är ju  lång..
Det kommer bli lite tätt och stressigt med allting de här dagarna innan fredag, sen blire lugnt igen.  kan säga att jag ser fram emot lugnet ^^

Så här ser min dag/kväll ut, måndag:

Blogga lite,
plugga religion och engelska i några timmar, gå fram och tbk mellan syrrans rum och mitt emellan åt,
ta en avslappnande promenad för att rensa tankarna och repetera,
käka kvällsmat,
plugga vidare,
kanske gör något inlägg till i bloggen, eller bara checkar runt runt,
läsa igenom ngr annteckningar,
säng, ljuva säääng












Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0