RedHead, again.




Nu ska jag iväg till Second Hand och kolla på lite grejer. Kanske någon lampa, en hög golv lampa skulle inte vara helt fel.
Har fåttt lånat den som stått i vardagsrummet ett bra tag, så det är dags att skaffa sig någon eget.. för en billing peng ^^

Och sen ska jag ju färga året idag, ÄNTLIGEN! mitt hår har blivit såå råttfärgat, grå utväxt med för den delen. Inte snyggt. Systern ska f'rga det på mig , hihi. Bra att man är två ibland, oftast.
 =)

Det får nog bli i någon röd nyans. Fast, det har jag haft ganska länge nu, kanske dags för en annan färg.
Vill ha brun´t, men med koppar nyanser i, och guldiga skiftningar. Varma färger är min grej.

Ses ^^

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0