Emptyhole


Satte upp Adventljusstakeln idag :D
Imorn är det 1. Advent, vilket tyder på att det inte alls är långt kvar nu. Det är bara att hålla ut de här sista dryga men snabba veckorna.
Städade även mitt rum, man kan säga att jag storstädade det. Lika bra när man ändå är på städhumör.
Och nice blev det. Riktigt med julstämning i rummet nu.  

Just käkat upp min godis påse. Empty!
Rester från igår. köpte för hela 25 spänn, och jag har moffat i mig "hela" påsen för mig själv under de här två dagarna. Helt unbelievable! xO
Det gör ändå inte så mycket om jag har käkat i mig dem, var ju på gymet med syrran för någon timma sedan ^^
gott vare då . Nu funderaar jag på att göra min vanliga rutin. Skala some morötter och knappra på. Såjäkla gott det med! och lite brun blir man på köpet också, så inte helt fel att käka någa gånger i veckan =)
Och till mina morötter blir det nog Robinson, månadens första titt för mig.

Vi ses och hörs!



Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0