Kmr bli en Awesome night, I guess



Hörrni, är det bara jag som har fått en himlan JULLÄNGTAN ?! Pepparkaks, lussekatter och
Julmust <3



Var till Ica med syrran och Camilla alldeles nyss. Åkte i hennes lilla mysiga saab ;)

Vi köpte lite allt möjligt, som framförallt kan göra en Fredags kväll hur bra som helst!
Bought some Godis, Julmust, Cider, lite chips, 10 ton mjölk, tacokyckling-mix, lite snus och annat gott. hahah
okej, inte äns hälften av det jag rabbla upp är vårt, men nästan kan man säga. Föräldrarna skulle ha "lite" grjer också.

Kommer bli en awêsome night. kolla idol, käka massa godis, basta resten av kvällen och ha kul ^^
Tänkte först bara vara hemma och ta det lugnt och sitta och dega framför tven för mig själv eller nått i den stilen.
Men vafan. Frida och Camilla övertygade mig, och jag insåg att jag inte ska sitt hemma ikväl och tråka.
Måste komma ut och göra något, med några! fast förden delen var det ett tag sedan jag var hemma på en fredagskväll, men ändå.
I just wanna have fun ^^
Somsagt. Man är ju bara 17 en gång i livet. Haha, okej det där kanske kändes lite väl att ta i, bara för en kväll liksom.
Men det kommer nog hända grejer ikväll ska ni se ;D

Take Care!


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0