Beslutsångest






Hade verkligen beslutsångest, det började igår. Brorsan och hans tjej ska till Egypten(fusk!) snart och de undrade om vi ville beställa/köpa något från planet, eftersom det är typ dubbelt så billigare och plus att du får dubbelt så mycker för pengarna. Och det är klart att man inte tackar nej till ett sånt erbjudande!
Och jag kom fram till några parfymer som jag hade svårt att välja mellan. Först var det 5 - 6 st det stod emellan, sen var jag tvungen att ta bort en allt eftersom så att jag fick en kvar.
Och det blev..... Den i mitten- Kalvin klein Secret Obsession.
Alla 3 lyktar så jäkla gott!
Dem två till höger har jag haft i en liten prov-parfym flaska förrut, goda dofter var det, och är forfarande. ^^
Men jag kom iallafall fram till ett beslut, ett beslut som kostar mig 465 spänn(!) ocg då menar jag att det är billigt, för i butikerna kostar den runt 600-700 i think.

Back to Englishplugg..


BtW. Glöm inte att gå in och rösta på mig (=)) HÄR


Comment
Postat av: shopalicious

Ja, asos :)

2009-11-25 @ 21:45:20
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0