Yes, Yes, Yes and Yes


Har precis kollat klart på Filmen Yes Man med Jim Carrey i huvudrollen, tillsammans med syrran och pappa, mamma var visst för trött för att stanna uppe och checka den med oss,inte ovanligt.
Jim Carrey, han är ju one of the best!
Han är alltid lika rolig, går aldrig att inte skratta åt honom. Som Ace Ventura filmerna dem är så jäkla bra!
Nej, Jim Carrey är själklart en favorit^^

Lördagen har gått åt som smöret i solsken, timmarna bara rinner iväg, nästan. Men ändå har jag hunnit göra ganska mycket ändå.
På förmiddagen åkte vi till en secondhand butik och där fyndade jag en brun skinn/mocka väska och ett
brunt läderbälte för endast en 5o lapp, inte dåligt va? om man skulle hitta nått liknande i en klädesaffär skulle man säkert få haffa fram med 500 spänn! På 2Hand kan man hitta vad som helst, det går nästan inte att gå hem tomhänt, iallafall inte jag.

Man måste ha lite fantasi när man bakar ;)
Efter det åkte vi och handlade till ett bröd bak som mamma skulle göra. Hon tyckte brödet som jag bakade i gårkväll var så gott att hon ville baka det hon med. Fast jag gjorde bara en sats av det eftersom det saknades mer margarin och jäst, så det blev bara sex grova tekakor. Blandade i lite ingridienser som inte stod med i receptet, bla som allbraun, russin, vetekli, fiberhavregryn, ja you name it. Det blev as gott!

Tog mig tid att dra ut och jogga på motionscentrums 5 Km:s slinga, och det gick väldigt bra, kändes som vanligt skönt både när jag joggade och efteråt.

Var till samhället tre ggr idag, första gången med bil, andra gången cyklade frida och jag för att hyra film, den tredje gången var för att vi var så sugna på allbraun, plus att vi hade glömt att köpa det tidigare idag, fast jag var snor säker på att jag lade ned den i korgen. Så vi åkte inlines den tredje turen, samma väg och samma dryga motvind mötte vi.
När vi kom till coop var visst Allbraun slut, såklart. Orkade liksom inte gå in på en till affär bara för cornflakes så vi tog en annan som Allbraun Plus.

Förresten käkade färska jordgubbar idag(från Spanien), och det smakade sommmmar!



My new stuff



Ganska coolt bälte ändå.
Rätt gamalt måste det vara*



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0