Stonewashed



Visstjaa, igår betällde jag en stonewashed-jeansjacka från Laredoute.se
En lagomt blå-sliten färg. Anntingen ska den vara så eller ljus, ljus, lite klorblekt denim, som den från topshop.
När jag hade regristret mig fick jag tre erbjudanden, jag tog den första som var 30 % rabatt på hela orden.
Så det blev bara ca 400 spänn för den. Som tur var hade dem min strl kvar,  fanns bara 34:an i lager, så det var ju mucho good.

Om det regnar lite mindre snart så ska jag dra på mig löparkläderna och ta en tur i spåret.
 Härligt att jogga när det regnar, men det ska inte regna för mycket då blir det så tungt att jogga. Det ska duggregna eller en aning mer.

Sen blir det att käka, åka till Frisören och toppa håret och plugga en stund på Historia grupp arbetet vi håller på med.






PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0