Sommarvärme


                         

Sommmarvärme eller vad ?  ♥
Har legat hela förmiddagen framtill kl 2 och stekt i solen. Så jäkla härligt, kan inte bli bättre.
 Eller jo, kan kan det väl, om man kallar det försommar så ska det vara just så här.  Men det fattades bara 1 sak ute i solen idag, färska bär med vaniljglass och våfflor! :)

Fotbollsmatchen som vi spelade  mot Tillberga gick faktiskt jävligt bra, mot våra förväntningar!
Vi var, eller vissa var värsta deppiga och på dåligt humör innan vi skulle ut och köra. . Jag var inte heller på så bra humör kan jag säga. Men målvakten som vi hade i mål idag var riktigt duktig för att bara vara 12-13 år! Hon släppte in 4 bollar som var helt omöjliga att ta, gick över henne precis under ribban. Väldigt bra räddningar gjorde hon*
Och vi fick igång vårt spel, äntligen, bara målen som fattas nu. Vi gjorde det bra för att spela mot ett division 3, bästa matchen hittills i serien.
Ah, fyfan fick värsta skottet rätt i ansiktet så att det antagligen knäcktes till i käken för nu har jag ont där. gör liksom ont när jag vrider munnen. Vill bara knäcka tillbaka det på ngt sätt. xD Men äh det går väl över, är ju inte hela världen, får bara tugga saktare och försiktigare.

Nu tror jag att jag ska chilla framför tv:en och ta mig en  té^^
SeeYLater






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0