Torsdag


 

                         

                          Snygga Erin Wasson

The body is Pumpi'n
Seg förmiddag, blev as trött av kortfilmerna om 1:a världskriget på Historian idag. Kroppen var helt utmattad, man okrade inte äns räkna något på matten som vi hade efter.
Men på idrotten, då blev jag riktig peppad, mycket piggare på en gång. vi drog till en lokal med klassen och körde
Body Pump på högsta nivå, första gången jag körde det och det var väldigt kul! Men vi borde ha kört mer ben och magmuskler, och inte för mycket av armar och axlar som vi gjorde. Efteråt var armarna helt döda, skakade av varje rörelse man gjorde, vilket dem gör lite fortfarande. xD
Nej, nu måste jag kila, ska byta om till fotbollen. ^^
Fan vad härligt att solen är framme nu, vad jag har hört ska det bli fint väder imorgon*
-->Haha, frida ropade på mig nyss, och hon stod med kikaren i högsta  hugg, och vet ni, det var två duvor som satt i ett träd bakom vår gård och höll på att gosa för fullt.. ahah gulli't xD

PEaCE




Comment
Postat av: Anonym

Gravid?

2009-05-16 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0