Valborg m.m


Sådär ja,är äntligen hemma från skolan och nu sitter jag och slurpar i mig en del av min Energy Drink.  Det var ett tag sedan jag drack en sådan. Men jag ska ju bara ta tre stycken i veckan nu, och träna på att äta "normalt" ersätta drycken med ngt annat, ja vad det nu kan innebära, för jag äter väldigt normalt tycker jag.

Helgen
Jag kan ju börja berätta om vad som hände på Valborg.
Jag och Frida drog hem till Cicci, senare åkte vi och handlade grillmat. Och eftersom hennes pappa inte skulle vara hemma då så fixade vi allt med grillningen själva. Och det gick skit bra! ngn gång är altid ens första.(eller hur man nu uttalar det)
Förrutom en gång, så började det brinna lite mer än vad det skulle göra, och vi visste inte hur man skulle vrida ned lågan i gasolgrillen, vi tänkte ringa och fråga men de små lågorna dämpades snabbt ned igen.
Vi grillade fläskfilé och fruktspett med bananer, tomater och kiwi. Till det hade vi Kroketter.
Det blev riktigt gott, och det var ganska länge sedan jag åt grillat så då smakade det 'extra' gott, ahah.
Vi var höjdare på att grilla, eller Cicci är, var hon som tog mest hand om gasolgrillen Och det är inte sista gången det inte, eller? ^^

På kvällen drog vi inte till brasan, vi orkade inte. Så vi stannade hemma, gick ut en sväng, som blev en lång promenad. Mötte upp med några kompisar, umgicks och gick runt omkring i samhället. Fan vad kalllt det var på slutet, ville bara hem(till cicci) och lägga mig i soffan med hundra filtar om mig med en varm kopp té i handen. vilket jag gjorde när vi kom tillbaka ;)

Grill It







På fredagen cyklade Jag, cicci, camilla och frida till  Ekliden och spelade fotboll i 2-3 timmar, tog med oss picknik och hade det skönt där ute på det gröna. Vred på musik på högsta volym och latjade mest. Soligt och varmt var det.
Sommaren är invigd kan man säga. Var så varmt att man kunde Spela i linne/ sporttoppar :)





I lördags var vi på 20-års fest hos en kompis i laget. Och det var ju as kul! Den bästa festen jag vart på länge.
Den kvällen kommer man  inte glömma på en lång tid. Tack för en underbart rolig kväll!! :D


Everytime it's the same feeling
A G l o r i o u s  one



Frida


Inlines på grus





PEaCE


Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0