B e s l u t s å n g e s t

    
Hm, undrar om jag ska beställa den här från Topshop istället.. *
Men hur mycket kommer det inte kosta med frakten och avgifterna, säkert på 100-200 spänn!





Nej nu blev jag så jävla osäker om jag ska ha jeansjackan som jag betällde här om dagen, inte för att den har kommit än men den kommer nog när som helst, säkert imorgon. Det är färgen som ger mig lite ångest.

Det har varit en massa krångel på topshops hemsida, eller jag råka klicka på en knapp så att den gick över till US, och där kostar den jeansjackan som jag ville ha 90.00 dollar, förrut när jag var inne på den svenska versionen så stod det 45.00 dollar, så jag tyckte det var konstigt att den hade blivit så dyr. Men nu fick jag tillbaka det, så nu är det som det ska. Och nu står det 45.00 dollar. ca 500 spänn!

Om den jag har beställt sitter skit bra och är snygg på, så ska jag kanske behålla den, men igentligen var jag ute efter en ljus jeansjacka med snygga slitningar, och den från Topshop är ju perfect!
Kanske kan kolla på second hand om dem har något snyggt, isåfall innan jag beställer. Får lov och skynda mig, vill ju fan ha den innan våren är slut. ^^

PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0