härligt med helg!



Långheeelg!
Yes, då var det snart slut på den här dagen, och nu är det en lång helg att se fram emot. Ska nämligen dra till Falun och hälsa på min faster med fam. imorn, och vi är tbx anntingen på lördag eller söndag, det är inte riktigt bestämt än. Vi får väl se hur kul vi har det där. hehe. Men det kmr nog bli kul^^
På fredag vet jag iallafall att vi ska gå i stan och kolla och fika lite. Hoppas jag hittar nån jeansjacka, coola gladdis eller kanske något till avslutningen , vem vet :).  Sist vi var där var det nog en röd-dag, så det var bara Åhlens som hade öppet, ahah snacka om lyckat, men vi kom hem med nått vettigt ändå, tror jag.

 Right Now: Jag håller på och dammar av och ska snart dammsuga mitt rum, tänkte ta en liten pause och sätte mig och läsa Sofis Mode. Efter städningen blir det att cykla en stund på motionscykeln och fixa med engelska projekt arbetet.

 igår hade vi orientering för första gången sen 9:an, och det gick ju väldigt bra att ta den första kontrollen, men när vi skulle ta den andra följde vi en stig som var rätt, men när vi hade kommit fram till platsen, (den skulle ligga på en höjd) såg vi inte ett skit, bara en ända liten röd prick. vi gick runt där och letade i säkert 20 min, dem sista minuterna innan lektionen var slut kom vi på att det kanske var dags att dra sig tillbaka till skolan.
Och ut ur skogen hittade vi som tur var xD Den här gången var det inte så jätte kul att orientera, för det gick inte så himla bra, annars tycker jag att det är kul!

 HaDetBra


PEaCE


 

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0