Some shoe Pieces


PartyLite



Just kommit hem från "LjusPartyt"
Och det var  faktiskt en kul grej. Hon som vi var hos hade en konsult som presenterade en hel drös med ljus, kroppslotions, spa saker och ljushållare. Vi alla satt där och luktade på alla doftljus som erbjöds och fikade. Det tog en jäkla  tid innan vi hade kommit fram till vilken sort syrran och jag ville ha. Man ville ju ha alla, allt doftade så gott^^
 Först tänkte vi ta två olika dofter, men eftersom det var ganska många ljus för en 100 lapp så räckte det med dem.

Ååh, sen fick vi testa en handscrub som var baserad på socker och citrusfrukter(tror jag). när man scrubbade händerna kändes det, ja verkligen sockrigt. efter det skulle man skölja av det med vatten och smörja in händerna med en handkräm som hörde till, och man blev såå len. Shit, har aldrig haft så lena händer förut, dem var, är fortfarande verkligen babylena!
Jag som är så jäklans torr, som sandpapper på vintrarna borde ju ha beställt paketet, men det kostade nog runt 300 kr så det hade jag inte alls haft råd med nu. Får satsa på någon budget variant som är bra. *


Some S h o e  Pieces

En G o d B i t  i garderoben
Riktigt häftiga. Tll bara och bruna ben i sommar.



E n  a n d r a  G o d  B i t

snyggt till tajta slitna/traschade stuprörsjeans och ett löst vitt linne
+ en svart mocka/frans- axelrems väska




O c h D e n tredje G o d B i t e n






PEaCE

Comment
Postat av: ebba

var kmr skorna ifrån?? :)

2009-05-15 @ 22:24:43
Postat av: Linda

Dem två nedersta med nitar kommer från Bianco ;D

och det paret med snörband krm jag inte ihåg vart ifrån :/

2009-05-16 @ 17:54:31
URL: http://lfiighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0