Freedag


Jaa, Barcelona vann finalen i onsdags! fan vad härliigt :D  Efter Manchester Uniteds 20 min av bra spel, började Barca
spela riktigt bra, dem tog hem hela segern, med två mål^^
Jag hade ingen aning om vilka jag hejade på när matchen satte igång. Den första halvkleken satt jag och skrek och hejade på båda, men ju längre tiden gick så blev jag mer på Barcas sida.
Jag tyckte faktiskt att Man U spelade väldigt fult spel mot slutet, det var flera av dem som knäade barcas spelare. ahah
Barcelona var värdiga vinnare. :D

Igår var det Torsdag, och vi fick b.la reda på vårt Matte Nationella. Och det gick helt okej, eller ja vad ska man säga, inte så värst bra kanske, fick ett G, det kunde ju gått mkt bättre, men jaa, det gick som det gick. Undrar bara hur det kommer gå i Matte B och C....
På kvällen hade vi fotbollsträning i det härliga ösregnet, men det var kul ändå. Förresten så regnade det bara i 20 min sen blev det uppehåll. Jag trodde inte vi skulle bli så många, men vi var 14 pers! förvånad? njaa ganska*

Nej nu måste jag gå, Cicci och Camilla har kommit och det blir att chilla lite oså. Efter en hel dag istan är det skönt att bara ta det lugnt :)

                            Och vad kan det vara i den här skokartongen då ;) , det får ni se senare ^^


 


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0