When it happens


 Jag har börjat städat i mitt rum, men har visst inte hunnit så långt, bara plockat upp och röjt undan saker. Ska fortsätta med städningen efter att jag och syrran gått en promenad i det fina slask vädret som vi har ute idag. Skönt att det inte snöar i varjefall.
Jag har lagt ut min gamla mobil i en annons i tidningen, och igår så var det en dam som ringde och ville köpa den. Eller hon skulle köpa den till någon hon kände, och själv har hon en precis lika dan.
Vi har snackat om hur vi ska göra, hon har nämligen ingen egen bil och hon bor i Västerås. Men hon skulle ringa upp mig, när det nu blir och berätta vad dem/hon har kommit fram till.
Extra cash  i plånboken , 400 spänn, härligt! det kan behövas till Stkholms resan^^

Hör någon ropa därute i hallen nu, Better h u r r y !

PEaCe

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0