Städning och Dance


Skönt att ha ett fräscht och städat rum. Jag både dammtorka och dammsög överallt. Så himla skönt att komma in i ett rum som är städat och rent, med nya påslakan och några tända doftljus.
Som alltid när jag städar kan jag inte hålla mig hela tiden åt städningen, när musiken är på blir det mycket dans också. Det är typ så jag får in min dans i veckan. nej, men i stort sätt så dansar jag nästan varje dag, ibland lite i taget och ibland kan det bli mer.

Efter att jag hade städat klart han jag med en bit promenad, kände att det dugg regnade lite, före det så regnade det ännu mer, hoppas att det fortsätter i natt, så är en del av snön borta i morgon! :D
Nybakta bröd stod på ett galler i köket när jag hade duschat och fixat mig, perfekt, älskar nybakat bröd.. Till det blev det en kopp frukt Teé, vanligtvis föredrar jag Grönt teé, men någon hade köpt frukt teét så vad gör man om det inte finns något annat teé, man tar det som finns.
Tänkte göra ett fotbad snart, men får se om jag hinner. Det är inte lång tid kvar tills Project Runway och Ballar av stål börjar ( och visst går programmen exakt samma tid), Något av dem går väl i repris, hoppas jag!
Chaio!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0