Mobil såld!

Min fina hårboll<3


Tusse tycker om att checka på tv han med.



På fotbollsträningen kom det bara 4 pers från vårt lag, snacka om många!  men vi stannade kvar och latjade lite grann, sen mot slutet gick vi ihop med 94:orna som spelade på andra sidan plan, dem var säkert mer än 15 st. Tuna Ekebys 94:or hade slagit samman med sura, så inte undra på.  Vi körde match över hela 11: manna planen. Det var fan as länge sedan man gjorde det! fan vad kul, längar tills vi kommer ut på Ekliden, och att vi är tillräckligt många för att spela på hela plan.
Det var kul att vi blev flera, men åndå så var det lite drögt. Man visste inte riktigt deras spel och så, men det var iallafall roligare än att det inte blev någon träning alls!
Jag sadeatt jag hoppades på att det kommer att komma fler nästa Söndag på våran träning, men kom på att det är Påsklov då, och vi åker bort den dagen, vilket säkert de flesta gör. ahaha*

Så, jag ska gå på alla fotbollsträningar den här veckan, både i morgon och på torsdag, för det är bara två.
Det är ju så jävla kul! :D

Javiistja! igår åkte jag till bäckby för att  möta upp mobilköparen där. När hon fick se mobilen sade hon att den var riktigt fin, väldigt välbehållen. Så det var bra att hon tyckte det.
Hon skulle ta hem den och kolla hur den fungerade och så över ett dygn .( jag fick såklart pengar av henne på plats) Sen medela mig idag om hon ville behålla den eller inte.
När jag kom ut ur duschen berättade mamma att hon hade ringt, och hon ville ha kvar den! fan vad härligt, äntligen någon som har nappat. Har höllt på och lagt in annons om den där jäkla mobilen i evigheter känns det som!
Nu slipper jag ligga och grubbla på det, yeh.  more money till resan^^


PEaCE






Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0