Ingen Kick&Box


Jah, Elisabeth åkte ut! precis som jag tippade. Men det hade man nästan kunnat ana.

Syrran kom nyss hem från att ha tränat Kick&Box med Camilla och ett gäng andra sugna. Fan va kul!
Ja, dem sa att det var bäst om jag inte hängde med, för min egen skull. Så jag stannade hemma.
Såklart att jag ville följa med. Det är ju inte så ofta man sticker ut på en lördagsmorgon och tränar ett pass som man vanligtvis inte brukar göra.
Det är svårt att lyssna när andra pratar om deras träning, hur mkt dem har tränat och hur dem te.x ska äta nyttigare.  Det gör att jag också vill träna, motionera mer.  Jag blir så sugen. Vill liksom kunna följa med och träna som vanligt som alla andra gör, äta normalt och umgås. Men när man tänker mkt på träning, vikt och mat har man mest det i tankarna..
Jag hade tänkt att skriva en sak, men jag tror att det blir för mkt, ska nog inte skriva 'för' personligt i bloggen.

syrran sade iaf, att träningspasset var skitkul och att det gjorde henne slutkörd, får se om hon orkar ta en promenad med mig senare idag och basta ^^
När hon har käkat klart drar vi till samhället och handlar.
Ska gå och städa lite grann innan hon blir klar.
Hoppas ni haft en bra dag än så länge!

Ciao!


PEaCE








Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0