Vägning imorgon


Idag blir det en pluggfridag, även imorgon tror jag, och då är vi lediga, härligt härligt! :D
Skulle igenligen lämna in CV, men hann inte skriva klart den innan vi drog ut. Ska nog fortsätta på den sen, så att jag kan lämna in den i morn, Before it's To Late.
Frida och jag lagade dagens mat, Spagghetti med köttfärssås, - Gott blev det^^  Riktiga höjdare på att fixa käk ;D
Skulle nyss sätta på musik som Frida laddade ned för sisådär en vecka sen, och märker att alla låtar är borta! Som vanligt.
Att man aldrig kan få ha sina grejer ifred, fast man säger åt en att låta bli att radera mappen. Jag som hade tänkt att lägga in dem i Mp3n, men måste nu ladda ned på nytt. Så drygt.

jävla problem fötter!
Hm, jag vet inte om jag ska på träningen idag. Jag har ju alltid skippat att träna fotboll på måndagar, men jag kanske ska testa på att köra. Kom på en sak, är nog bäst om jag inte tränar, ska nog vila upp min vänstra fot lite. Alltså, mina fötter får alltid något problem, om det inte är en ond tå, så är det något annat. Men nu är det fan tre grejer som stör mig. Min onda bula, en knöl som jag fått ovanför hälen, ( tror det var sen jag körde med mina utomhus-fotbollskor för ngr månader sedan) och mina små lilltår som är lila xD 

Sjukhuset imorgon
Nu har det väl gått 3-4 månader sen sist jag var in dit på hälsokontroll, kanske ska kalla det "rehabilitering för ätstörning" eller nått. Då vägde jag ca 42 kg, och i morgon får vi se vad jag väger, vet på ett ungefär nu, men jag väntar med att säga det, kanske hinner gå upp några hekto xD
Jag tänker iallafall inte gå upp 6 kilo till, det vill jag verligen inte, kommer känna mig som ett fetto!
Glad för att jag lyckats klara mig ända hit, något kilo till blir det säkert. Bara mensen kan komma någon gång, så jag slipper det här jävla skiten.
Efter att ha vart på sjukhuset skjussar mamma mig in till stan där jag möter upp med syrran, Cicci och stoffe.
Hoppas jag hittar ett par snygga vår-skor, då jag inte kan köpa mig ett par jeans.


En lite gammal Pic.






Hörs säkert sen, See ya.



PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0