Sunday


Så nu har jag käkat, blev pappas Rostbiff med klyftpotatis. Inte så jätte ofta man äter det precis.
Tidigare idag cyklade jag till Coop för att sitta med Cicci och på Bingolottförsäjningen ( Skriver inte ut syrrans namn, blir kanske lite tjatigt. för hon är ju med mig nästan dygnet runt. om jag cyklar någonstans, så är hon förmodligen med hon med) man vill ju inte sitta där själv heller. Vi lyckades sälja rätt många faktiskt.
Efter en timme sådär, kom Tommy dit - ansvarig för bingolotterna, och undrade hur det gick, sen frågade han oss om vi hade lust att hjäpa till i kiosken i Ishallen på Lördag, det är nämligen kattutställning. Och det tackar man inte nej till. Ska bli skoj, kommer naturligtvis gå runt och kika på fin fina katter! ^^  Ska försöka hinna med och packa under dagen, annars får jag göra det på Fredag.- Norway, Here we Come! :D

Måste jag gå och packa ned träningskläder inför fotbollsträningen, om det nu blir någon. Vi är så himla få och de flesta är sjuka eller borta. Tråkigt! när det äntligen är upphållsväder och allt, så blir det kanske ingen. Kan hända at vi stannar kvar och latjar lite iallafall :)
Men först ska vi checka på fotbollsmatchen som spelas där innan vi kör igång.

SYLater

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0