Lördag


Vaknade och körde på en härlig lång frukost med dagens tidning. Kan vara skönt ibland. Fixade i ordning mig, drog sen till samhället för att handla lite med syrran och mamma.

Började städa lite smått när jag kom hem, men tiden gick nog mest åt till att dansa till den braiga musiken^^
 Låtarna som jag lyssnade på, eller det var typ bara en låt som jag kördes på repeat hela tiden - Kat Deluna - Enjoy saying Goodbye. så jäkla härlig låt!
Hann inte så lång med städningen, bara plocka undan kläder och saker som hade hamnat på fel plats. Frida skulle dra ut ocj jogga, det var så nära att jag också hade satt på mig mina tights och joggat med henne, men jag gick en promenad ist. motsatt håll , så jag mötte henne efter halva. Fan, jag som hade tänkt att jag skulle ha fått tbk min mens till våren, (fast än är det inte vår^^) så jag kunde börja träna som vanligt igen fram till sommaren, o.sv.  Ibland orkar jag bara inte vänta, vill bara sätta igång med att träna som jag gjorde förr..

Nej, rummet väntar. Dags att städa vidare, så jag hinner fixa naglarna innan vi drar och checkar UKM!
Man vill ju inte precis att naglarna ska bli förstörda av städningen. Det får nog anntingen bli en mörklila färg, eller det körsbärsröda färgen :)

Chao!


PEaCE

Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0